perjantai 5. heinäkuuta 2013

Profitness-paketti starttaa nyt!

Tänään lähti 12 viikon kurinalainen ravinto- ja kunto-ohjelma käyntiin.
Myöhäiseen syksyyn asti mennään kolmella erilaisella ruokavaliolla ja kolmella erilaisella treeniohjelmalla. 
Ostin itselleni Pro Fitness-paketin Bodycampilta huippuhyvään hintaan.

Innosta piukeena olen odottanut tätä päivää, saan vihdoin minulle suunnitellut kirjalliset ohjeet ruokailuihin ja treenaamiseen. Niillä pitäisi tuloksia tulla, jos tahdon lujuutta löytyy suorittaa 12 viikkoa täysillä ilman lipsumisia!

Uskon, että ekat haasteet tulevat parin viikon päästä ruokavalion toteuttamisesta. Silloin tulen kysymään itseltäni, pystynkö sanomaan EI KIITOS tarjotuille herkuille? 

Minun pitäisi ehdottomasti määrittää itselleni jonkunlainen motivaatiopaukku 12 viikon päähän. Mikäli pysyn ruodussa ja saan tuloksia aikaan, tahdon ehdottomasti palkita itseni jollain todella mieluisella tavalla!

Tähän blogiin puran tuntoja näiden tulevien viikkojen ajalta tulevista tunnon tuskista, mahdollisista lipsumisista ja tuloksista! 

Shape your body, stay fit. Bodycamp way!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Mulla alkaa maanantaina se bodycampin superdiet, onneks vaan 6 viikkoa. Mut kyllä tuo 12 menee nopeesti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsempit myös sulle alkavaan koitokseen.
      Eka viikko onnistuneesti takana ja täysin herkuttomalla, oon ylpee itsestäni!

      Poista