maanantai 3. helmikuuta 2014

Revitalash

Lokakuun puolessa välissä aloin käyttää suosituksesta Revitalash Advanced - ripsiseerumia.
Parin käyttäjän suosituksesta tiesin, että tuloksia tulee. Ripset sekä pitenevät, että tuuheutuvat. Käyttäjästä riippuen n. 2-4 kuukaudessa. Omat ripseni ovat aina olleet todella lyhyet ja harvat ja siksi  haaveilin pitkään ripsienpidennyksistä.  Revitalash ripsiseerumia levitetään joka ilta ennen nukkumaan menoa. Seerumi on kallis, mutta riittää kyllä pitkään. Etenkin kun toivottujen tulosten jälkeen ylläpitoon riittää, että seerumia levittää noin joka toinen päivä. 

Parin kuukauden jälkeen oloni oli vähän huijattu. Ehkä tää ei toimikaan mulla. Ripset olivat kyllä pidentyneet, muttei mitenkään merkittävästi.
Nyt olen käyttänyt seerumia parin viikon päästä tuon neljä kuukautta. Ripsien taivuttimen käytön jätin kuukausi sitten ja pituutta on tullut reippaasti lisää. Itse suunnittelin otattaa kestovärjäyksen räpsyttimiin, viimeistään kesäksi. Olen ripsiin todella tyytyväinen. Näyttävyyttä on paljon enemmän ja toisin kuin ennen, ripset erottuvat jopa ilman ripsiväriä.

Alta löytyy ennen ja jälkeen - kuvat. Kuvien oton välillä 3kk.
Eikä varmaan tarvitse erillisiä kuvatekstejä, kummat on jälkimmäiset kuvat.

 

  

3 kommenttia:

  1. Oho! En ookaan kuullu tommosesta, ihan mieletöntä! Mä oon just miettiny et hommaisin ripsipidennykset kun ärsyttää meikkaaminen kun treenaa niin usein. Täytyykin tutustua!

    VastaaPoista