torstai 7. marraskuuta 2013

Pepalle muotoja

Nyt kun käsiä on treenattu viimeiset viikot niin täysillä, niin päätin nyt lähteä seuraavan projektin, nimittäin pepun kimppuun. Google lienee ihmeissään hakusanoistani ja voin vain kuvitella seuraavien päivien ja viikkojen fb-sivumainokset, joita hakusanani ovat saaneet aikaan.

Treeniohjelma on ollut tähän asti tosi käsipainotteinen ja jalkapäiviä vältelleenä, olen tehnyt jalka- ja peppusarjoja liian pienillä painoilla tai lyhyillä sarjoilla. Kyykkääminen ei oo koskaan ollu lemppareita. Siks kun siitä tulee hiki ja joskus paha olo ja heikotus ja ja ja... Ja niin tuleekin. Mutta nyt pari viikkoa jalkoja huolella treenanneena ja erityisesti tekniikkaan huomiota kiinnittäneenä, on takamus kyllä ollut melkoisen kipeetä seuraavat päivät. 

(kuva Googlesta)

2 kommenttia:

  1. Ihiihihiii! Toi kuva naurattaa kyl joka kerta! Mä oon ehkä maailman oudoin kun jalkaliikkeet on aina ollu mun lemppareita. Tosin mun kyykyt on edelleen niin naurettavissa painoissa, ettei tosikaan. Aivan surkea selän ja lantion liikkuvuus...ja sitten nää mun vänkyräjalat. No, mutta hiljaa hyvää tulee. Taas kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla riippuu niin päivästä, milloin kyykyt maistuu ja millon ei. Hyvänä päivänä niitä voi mennä montakymmentä eri variaatioilla, mut huonoina en lähde edes yrittämään! :D

      Poista